SVO Zuidbroek

Inschrijven / Opzeggen

Inschrijven en/of opzeggen

Inschrijven

U kunt bij onze vereniging eerst vrijblijvend 2 proeflessen nemen bij de sport van uw keuze. Wanneer het u bevalt, vraag u aan de instructrice een inschrijfformulier of u download het formulier (zie onderaan deze pagina). Eventueel kunt u het inschrijfformulier opvragen bij de ledenadministratie (zie voor het e-mailadres onderaan deze pagina). Dit inschrijfformulier graag volledig invullen (incl. het machtigingsformulier voor automatische incasso!) en inleveren.
Inleveren kan bij de instructrice in de les of door het formulier op te sturen of te mailen aan de ledenadministratie (zie voor het post- of mailadres onderaan deze pagina).

Opzeggen

Opzeggen kan met een daarvoor bestemd opzegformulier. Dit formulier kunt u bij de instructrice in de les opvragen of u download het formulier (zie onderaan deze pagina).
Eventueel kunt u het opzegformulier opvragen bij de ledenadministratie (zie voor het e-mailadres onderaan deze pagina). Inleveren van het formulier kan bij de instructrice in de les of door het formulier op te sturen of te mailen aan de ledenadministratie (zie voor het post- of mailadres onderaan deze pagina).

De opzegtermijn bedraagt één maand. Als u vóór de 14de van de maand uw lidmaatschap opzegt, geldt deze maand als volledige opzegmaand. Zegt u de 14e van de maand op, dan gaat de opzegtermijn pas per eerste van de daaropvolgende maand in.

Mocht u (of uw kind) van sport willen veranderen binnen onze vereniging dan is dit in overleg altijd mogelijk. Dit kan schriftelijk per e-mail worden doorgegeven, via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij passen het dan aan in onze administratie.

Formulier downloaden

Klik onderaan deze pagina op het formulier van uw keuze.

Inleveren formulieren

In de les: bij de instructrice.
Per post, bij de ledenadministratie: SVO Zuidbroek, p/a Vledders 3, 9636 GS te Zuidbroek.